DenBoerCCIIngenieursbureau Den Boer CCI was toe aan ’the next level’. Ze wilde haar marketingcommunicatie professioneler aanpakken en vroegen mij hen daarbij te helpen. Dit traject begon met het ontwikkelen van de marketingcommunicatiestrategie. Deze strategie heb ik ontwikkeld op basis van:

  • gesprekken met de directie
  • een vragenlijst die alle medewerkers hebben ingevuld
  • een workshop met een aantal medewerkers waarin we de antwoorden op de vragenlijst bespraken
  • gesprekken met klanten

Een transitie van techniekgerichte communicatie naar mensgerichte communicatie is wat Den Boer CCI te doen staat. De strategie is uitgewerkt in een middelenmix. Met één aspect daarvan (LinkedIn) is een begin gemaakt. Ik heb de bedrijfspagina geoptimaliseerd, een handleiding op maat geschreven en een workshop gegeven aan de medewerkers waarin ze direct hun persoonlijk profiel konden optimaliseren. Of in sommige gevallen aanmaken.

Nu is het aan Den Boer CCI om de middelenmix verder op te pakken. Te beginnen bij een nieuwe website en nieuwsbrief.