SEO webteksten voor Millers TimeMillers Time, het bouwkosten adviesbureau van John Miller, was toe aan een nieuwe website. Maar waar begin je dan? John had bij een paar website ontwikkelaars al een offerte opgevraagd. Deze heb ik voor hem bekeken, want het was een beetje appels met peren vergelijken en ze waren ook niet helemaal volledig. Iets dat je je niet realiseert als het niet je dagelijks werk is. Zonde als je daar pas achteraf achter komt. Op basis van mijn advies heeft John zijn keuze voor de website ontwikkelaar gemaakt.

SEO webteksten

Nadat we de juiste structuur voor de website hadden bepaald, heb ik de Nederlandstalige SEO webteksten voor www.millers-time.com geschreven. Dit op basis van de input die ik kreeg, mijn eigen kennis van Millers Time en het zoekwoorden onderzoek (uitgevoerd door website ontwikkelaar Next Lead). Per pagina is gekozen voor het zoekwoord waarop de pagina het beste gevonden kan worden. Bij het schrijven van de SEO webteksten heb ik ook geadviseerd over de indeling van de betreffende pagina in diverse contentblokken. Voor elke pagina is een duidelijke ‘call to action’ meegenomen. Doel van de website is tenslotte dat er veel aanvragen binnen stromen.

MillersTime 2