Interim contentmanager Center ParcsToen de content manager weg ging en de nieuwe content manager pas 2 maanden later kon beginnen zaten ze met de handen in het haar bij Center Parcs. Dus schakelde ze mij in als interim content manager voor het onderhouden van hun website. In het najaar van 2011 zorgde ik er gedurende 3 maanden voor dat centerparcs.nl up-to-date bleef. Daarnaast maakte, optimaliseerde en analyseerde ik webpagina’s voor SEO, SEA en campagne doeleinden. Belangrijkste speerpunt was natuurlijk de homepage. Daar komt het meeste bezoek op binnen wat geconverteerd moet worden in boekingen. Doordat het CMS van Center Parcs nogal verouderd was kwam er bij het aanpassen of maken van een webpagina behoorlijk wat html werk kijken.

Referentie e-commerce en direct sales manager: “Toen onze content manager voor een andere baan koos, en we niet direct een geschikte vervanger vonden heeft Wendy ons uit de brand geholpen. Ze kon snel aan de slag en heeft zich snel eigen gemaakt in de organisatie. Ondanks dat haar html kennis (nodig gezien het verouderde CMS waarmee gewerkt werd) soms wat te kort schoot wist ze centerparcs.nl goed te onderhouden. Daarnaast dacht ze met het team mee bij de activatie van (internationale) campagnes.”