DeloitteEen nieuwe campagne ontwikkelen en lanceren brengt altijd extra werk met zich mee. Daarom zocht Deloitte in augustus 2012 versterking voor haar afdeling Employer Branding. Gedurende aan aantal weken ben ik 15-20 uur per week bijgesprongen als interim arbeidsmarktcommunicatieadviseur. Voor mij was arbeidsmarktcommunicatie een nieuwe tak van sport, maar wel een die ik altijd met veel interesse heb gevolgd. Ik denk namelijk dat arbeidsmarktcommunicatie bij veel organisaties onderbelicht is en dat het mooie kansen biedt.

De opdracht begon met het afronden van het voorstel voor de Raad van Bestuur. Aan elk budgetverzoek ligt immers een gedegen onderbouwing ten grondslag. In nauwe samenwerking met het reclame- en mediabureau is de nieuwe campagne ontwikkeld, waarbij de eerste fase bestond uit advertenties, abri’s en studi’s, en banners.

Ook heb ik het ontwikkelen van een aantal nieuwe testimonials voor op www.werkenbijdeloitte.nl gecoördineerd.

Eerder was ik bij Deloitte aan de slag als interim marketingcommunicatieadviseur.

 

Abri van de campagne bij metrostation